söndag 12 juli 2009

var bor du lilla råtta?


Dagens andra musutburning. Den första var till komposten, så den här hade bra mycket mer tur, för jag är helt övertygad om att katten är ansvarig för bådas vistelse i huset. Syrran skrek till och sen började jakten. Tack och lov fick vi tag på den rackarn innan den hittade ett hål någonstans och kröp in. Hen trivdes inte så väldans bra på min hand medan jag tyckte det var desto mysigare. Bildcredits går till syrran och hennes mobiltelefon, yay.

Idag har jag halvt (egentligen en fjärdedel) ruinerat mig själv på ett par skor och en väska. Båda skitsnygga så det är ursäktat :) Jag har skrivit min önskelista (s0m sagt, jag är världens yngsta 20-åring) inför min kommande födelsedag och lyssnat på Arnbok nummer två som är mycket bättre än den första. Snart ska jag, syrran och hennes pojkvän spela Monopol. Jag och Danne tycker att det är skitkul och syrran bara hamnar där emellan. Med lite glass till blir det nog superbt. Hejs!

1 kommentar: