måndag 22 augusti 2011

jag är sådär lagom uttråkad i hålrummet mellan sommarlov och termin:

Din/ditt första:
Operation: Blindtarmen desarmerades 1 dec 2006.
Piercing: Nada.
Sport: NEJ!
Husdjur: Guldfiskarna!
Semester: Jag vet att jag besökte både Israel och skärgården i mammas mage.
Konsert: Någon med föräldrarnas kör antar jag.

Just nu:
Äter du: Rien de tout.
Dricker du: Vatten med mycket citron.
Ska du: Eventuellt kanske möjligtvis göra något åt den enorma klädhögen på golvet.
Lyssnar du på: Pink Floyd, mums!
Väntar du på: Ett tecken från en högre makt att det kommer vara roligt att städa den här gången!
Tittar du på: Ingenting särskilt.
Har du på dig: Lila knästrumpor, pastellig klänning som mamma sytt för hundra år sen och en stor stickad kofta.

Din framtid:
Barn: När hormonerna kräver det.
Giftermål: Om jag får barn.
Karriär: Som det ser ut nu kommer jag sluta som en dammig forskare i ett hörn, alternativt som misslyckad författare.

Vad du föredrar:
Kramar eller kyssar: Jag vägrar välja.
Kortare eller längre: ... jag och min man kommer få jordens sötaste hob-barn!
Snygg mage eller snygga armar: Richard har både och.
Busig eller lydig: Inga kommentarer.

Tror du på:
Kärlek vid första ögonkastet: Jag har ingen anledning att inte tro på det.
Mirakel: Visst, men enbart såna som inte går mot fysikaliska lagar etc.
Aliens: Jag tror inte inte på aliens.
Magi: Jag är en total mugglare.
Ett himmelrike: Nej då.
Tomten: Nopes.
Änglar: Nej nej nej.
Transformers: *suck*

Blandat:
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja.
Tycker andra att du är attraktiv: Ja.
Dricker du: Nej, mina mediciner tillåter det inte.
Använder du droger: Endast receptbelagda sådana.
Vilket schampo använder du: Det enda jag kan minnas är det med Bamse från apoteket <3
Vilken parfym använder du: Hud luktar så mycket godare. Parfym är bara ruskigt dyrt vatten.
Vad är du rädd för: Att vara obetydlig när jag dör. Att folk jag bryr mig om ska tycka illa om mig.
Gillar du att tvätta: Det är bättre än att dammsuga.

Har du någonsin:
Kysst en främling: Halvfrämling?
Tappat bort glasögon/linser: Nej.
Brutit ett ben: Nej.
Rymt hemifrån: O ja!
Krossat någons hjärta: Tyvärr.
Mobbat någon (som haft känslor för dig): Varför skulle jag göra det?
Gråtit när någon dött: Floder.

2 kommentarer:

  1. Mais oui, c'est vrai mon cher. Jag har ett antal, men just det med tjära pallar jag inte använda just nu.

    SvaraRadera