måndag 29 augusti 2011

helgens hundra bilder representerade av tre st.


För det första, en visuell upplevelse av min rant om piller häromdagen. Hårresande, don't you think? De runda pillren är vitaminer, kosttillskott. De färgglada (ledsna) är antidepressiva.
I think it's a 6905
Hela lördagen var jag barnvakt åt mina tre helt fantastiska och underbara småsysslingar. Hela helgen var väldans jäktig, men lördagen var det bästa även fast jag på söndagen fick träffa väldigt mycket fina vänner. Snart är ungarna stora och vill inte ligga och gosa i soffan och se på Trolltider. Det är så fint att få borsta tänder, läsa godnattsaga och ligga och krama dem till sömns. Jag ser inte fram emot när de blir stora och jag måste förklara för dem att varken Star Wars, Harry Potter eller Pirates of the Caribbean är gjorda av legofigurer, egentligen.

Söndagen ordnade jag maratonfika för att lite halvt uppmärksamma stundande årsdag av min födelse, inget märkvärdigt. Det var väldans trevligt, massor av söta människor dök upp och klok bästis gjorde marängsvisstårta med kolasås <3 Kelso sprang omkring och kollade läget men jag förstod inte riktigt varför förrän vi gått in och han raskt skuttade upp på bordet. Ja, han ska väl också få sin del av kalaset?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar