fredag 9 april 2010

2010-04-09

Allt är syrrans fel. Kanske inte. Hon ville ha skjuts med cykeln. Jag har varit utan ordentlig sömn sedan i onsdags (tisdags?). Trettio sekunder senare låg vi i leran. Nu täcker blå-lila-röda svullnader mina ben och armbågen får hålla sig långt ifrån bordsskivan. Höfterna är svullna och över låren finns några tusen skrapmärken. Fy fasiken vad ont det gör i hela kroppen! Personalen på dagiset där jag skulle hämta såg chockade ut när jag klev in, men det var åtminstone ett bra ställe att leta efter plåster på.

Ikväll ligger jag i en soffa och gör absolut ingenting. Har haft några otroligt roliga dagar med gamla vänner och jag är nog till 90 % övertalad att försöka mig på att bli scoutledare in training. Men nu är det vila som gäller något dygn. Sen fortsätta ha roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar