söndag 31 januari 2010

2010-01-31

Idag var den sista dagen på januari, min barndomskompis Mickis 20-årsdag och inte så mycket mer. En söndag inte mycket olik någon annan. Vi sov för länge, precis som vanligt. Vi satt i köket och käkade frukost i evigheter, precis som vanligt. De största händelserna var en pulsig promenad i snön och några timmars datorspelande.

Följande crappy mobilbilder är de enda representativa för idag. Bakläxa till imorn är att ta med systemkameran ut och dokumentera vitheten. Det har jag blivit så otroligt dålig på. Överlag är morgondagen en nystart i mitt huvud då jag ska börja med många nya grejer jag tänkt länge på. Fota och skriva är två, men det är en driva småsaker till. Det är åh så praktiskt att jobba deltid. Särskilt borde jag röja undan lite redigeringsarbete. Det och städning är mina missions innan läggdax. Bums!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar