måndag 18 januari 2010

fem saker

1. Jag hittade den här bilden och tycker att den är värd att lägga upp igen, tillsammans med lite jämförande bilder. Den första bilden är tagen ur min mattebok på gymnasiet och föreställer helt klart min vän Albin.



2. Jag är fortfarande sjuk. Ont i halsen och tung i huvudet. Jag skulle börja jobba imorn egentligen och nu sitter jag och försöker samla mod till att ringa och säga att jag måste vara hemma, eller i alla fall borde vara det. Jag hatar dessa vuxenbeslut, vuxenansvar och framför allt att göra folk besvikna.
3. Igår kväll fick jag min första ångestattack på över två år. Idag mår jag bra, men det oroar mig lite vad min psykolog kommer att dra för läskiga analyser ur skiten.
4. Jag kan inte sluta stirra på mina supersnygga nya ringar som jag fick av Daniel i julklapp.
5. Någon som känner till en bra italiensk restaurang i stan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar