tisdag 28 oktober 2008

694 bilder. Tre år.

Nu börjar första fasen, att samla in bilder, av projekt:fotoalbum komma till sin ände. Alla bildfiler som jag kan hitta på min dator och som ska hamna i albumet är utsorterade. Just nu är det 694 stycken. Jag vill inte riktigt tänka på vad det kommer kosta att framkalla skiten. Plus att jag ska försöka jaga fram lite bilder från andra människor. Typ el madre, kanske Daniel och emmy-lou. Tove? Till exempel från studenten har jag knappt några bilder alls.

Det var lite lustigt när jag kom förbi en viss gräns, någon gång runt bildmapparna från i våras, och det blev lite mindre smärtsamt att kolla på bilderna. De hade blivit lite bättre. Lite skarpare och renare. Halleluja! Märks det att jag har väldigt mycket fritid just nu?


Början: överraskningskalas för Elin när hen fyllde 16.
Slutet, i alla fall for now: Midsommarafton -08



Och så råkade jag mitt i allt bläddrande snubbla över detta citat:
"Om det finns wokad älg på hultsfred är väl älgen en del av samhället"
Det är bara syrran som kan säga så bra grejer. Heja heja!

1 kommentar:

  1. Det är klart att du har blivit bättre älskling, det märks ju.

    SvaraRadera