lördag 10 september 2011

le mys d'automne

I think it's a 9612
I think it's a 6724
I think it's a 5016
Solen skiner, himlen är blå och träden visar upp en mer blandad färgpalett än jag är van vid. Jag känner mig lite dålig som knappt stoppat nosen utanför dörren. Kanske blev jag avskräckt när resultatet av att katten gick ut var en present i formen av en död mus? Man tackar, liksom. Nej, det verkar onödigt att tänka på hur mycket jag borde göra när det jag gjorde också var väldigt fint. Te, choklad, film och Richard. That's some good stuff, ey!

Nu när jag lämnats ensam resten av dagen kan jag ägna mig åt en del annat som behöver göras, som att byta lakan, göra manikyr, fylla i två enorma psyk-formulär och läsa några hundra sidor i boken jag är inne på (fluffigt, romantiskt). Let's rock this saturday night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar