fredag 9 september 2011

dagens tre bra saker:


1. Mamma hittade en skrift från längesen när hon rotade bland gamla saker hon sparat. Jag har ännu inte hunnit fördjupa mig i den, men den utlovar ju onekligen väldigt bildande läsning!

2. Jag mötte upp Metral för att plugga. Vi hann ungefär bara med att åka till Frescati och leta reda på de kompendier jag behöver för terminen, men det var trevligt att hänga ändå. Särskilt eftersom hn var så söt och hade köpt med sig Pocky till mig :)

3. Den bekvämaste skjortan i mannaminne, en höstig klänning och en stickad tröja med vita och rosa ränder från Myrorna. I freakin' love it! Det var egentligen mamma som skulle handla kläder, men jag borde insett att det var kört så fort jag gick med på att gå in i affären.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar