onsdag 10 november 2010

2010-11-10

Listan över biverkningar av pillren är enorm! Det är så att det känns ännu läskigare att äta dem. Det verkar som om varenda kroppsligt tillstånd förutom döden är med på listan, till och med koma! Det i kombination med det faktum att jag inte får kombinera dem med alkohol gör mig betänksam i huruvida dessa piller ska göra mig gladare. I alla fall om man ska försöka skämta om det. Vad är bäst? Döden-depp men fungerande kroppsliga funktioner (ingen diarré, muntorrhet, huvudvärk, illamående, muskelspännningar etc) och tillgång till alkohol (vilket gör mig fnissig == gladare) eller lyckopiller som riskerar att min kropp utsätter mig för en trevlig åktur genom biverkningarnas rike och noll tillgång till ovan nämnda fniss? Jag lär ju märka. Jefla fuckers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar