lördag 26 januari 2013

crush of today: girl power!

Lördag i alla ära, men jag har suttit inne själv och pluggat. Av någon anledning bestämdes det att Spice Girls skulle vara mitt soundtrack. Ganska distraherande med videor proppade med tusen ton nostalgi, men kom igen, det är lördag och jag måste plugga! Den jag postat ovan var ett intressant sammanträffande då jag är halvt besatt vid att rita älvor nuförtiden. Jag hade ingen aning om att de haft med dem i en video, men så hade jag ju inte tillgång till MTV under perioden heller. Mitt mål med älvorna jag själv försöker få fram är dock att framställa dem som mindre... galna och anorektiska. Dessa får dock godkänt eftersom de uppträder i en absolut flummig video. Allt som är lite luddigt i kanterna får en andra chans i min värld. (det är jag som gav min pojkvän en rosa jojo med Rainbow Dash på i julklapp!!) Lite hallonsoda och choklad på det så har jag haft en helt okej lördag. Avsluta med Spice World-filmen och måla naglarna till en regnbåge? Ja tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar