tisdag 25 september 2012

början av 2010 till sommaren 2011

Under perioden jag levde med min senaste dator (för ja, av någon anledning överensstämmer de perioderna ganska exakt) var nog den tuffaste i mitt liv. Det var upploppet till och att vilja dö. Härliga tider! Slumpvis hade jag en webcam då. Inte lika slumpvis gillar jag kläder. Kanske överraskande är att jag gillar dem tillräckligt mycket för att göra något så generande som att posera framför en webcam. Väl i dåtidens historiska skimmer känns de mer okej. Jag menar, sånt där trams håller jag ju inte på med längre (...för att min nuvarande burk inte har kamera)!!
I början av 2010 hade jag långt hår och lugg.
Sedan rök några cm.
Fy fan för att behöva platta ut (luggen). Snyggt och så kanske, men palla!
Nybliven singel, på väg till valvaka. Inte lika glad som jag ser ut. Så var det en skitig dag också.



Hm. Läppstift. Vill påminna mig att det här var kvällen som några (vill inte peka ut någon särskild, men det var Olof och Simon) tvingade mig att vandra från Kungsholmen till Slussen i svinhöga klackar.
Jag blev med glasögon. Det var riktigt häftigt att kunna se igen.
Långt hår är jobbigt, så det rök igen. Dock ingen page den här gången.
Tenta-dag. Det var dagen efter jag snackat med psykolog om dödslängtan och om att börja med antidepressiva. Jag förstår fortfarande inte hur jag klarade (och gjorde bra ifrån mig!) på den tentan.
Vinter. Trött och sliten. Här någonstans blev jag ihop med Richard.
Vill minnas att detta var vad jag hade på mig sist jag var ute hos Simon. Jag gillar verkligen tryck med katter!
Dagen Emmy skulle snagga mig, peppen!!
Bald chicks digg clothes too.

Någon morgon jag skulle ner till psyk och våren äntligen hade kommit.
Fantastisk men omöjlig klänning jag bara använt den här gången, när vi var bjudna på middag i syrrans tillfälliga lägenhet i Kärrtorp.
Yellow Submarine <3
Här börjar jag bli för bekväm med det här posandet! Studentmottagning misstänker jag.

Så, vad säger ni? Är det inte dags att snagga av eländet igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar