torsdag 14 april 2011

a sixty ton angel falls to the earth.


Det här är ett tillfälle när det skulle lämpa sig att hålla käften och låta bilderna, musiken, tala för sig själv. Jag kan ändå inte låta bli. Faktumet att det var Steven Wilson, Gavin Harrison, Porcupine Tree som postade denna på facebook säger något om hur bra det är. Originalet ligger någonstans i bakgrunden under delar av sången och upptar hela slutet. Det spelar ingen roll. Mångfalden kommer fram ändå, och den är så vacker. Jag blev helt mållös och Kassploj måste trott att jag dött eller något liknande. Kanske gjorde jag det. En bit av mitt hjärta kändes som om det höggs av och smulades sönder. Så bra är det. De som inte gett Porcupine Tree en chans borde vara livrädda över vad de kanske missar. Love of my life.

PS. Påminner mig också lite om Red Hot Chili Peppers video till Tell Me Baby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar