måndag 21 mars 2011

Och mamma som trodde att killar inte gillar snaggat hår! Varför jag nu skulle ha kort hår för killarnas skull får stå för henne. Fick hur som helst spendera tiden på tunnelbanan mellan Gamla Stan och Universitetet med att följa upp konversation med random utlänning som började med "I like your hair, it's beautiful." Ett avbrytande telefonsamtal och att jag satt och pillade med telefon och hade hörlurar i öronen och sånt störde honom inte nämnvärt. Som sagt, inte svensk. Intressant i alla fall. Roande att han inte slutade be om mitt telefonnummer, även när jag upprepat mitt starka intresse för en annan man, nämligen min snubbe. Lika kul var det dock inte när han sa något som jag bara kunde höra och tolka som "When are you gonna celebrate your body?" Vad i helvete? "It was nice to meet you. Have a good stay in Sweden. Goodbye."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar