fredag 23 mars 2012

PMS-helvete.


1. Varför skriver alla traderare "ÄKTA SKINN!!"? Som om det vore något att skryta med. En väska/ett par skor/en soffa gjord av ett före detta djur. Jag vill leva i en värld när det står "GARANTERAT INGA DJUR!" i annonstexterna.

2. Den ursprungliga tanken var att jag skulle säga hej då till semlor idag, äta min sista på Värmdös finaste konditori efter jobbet. Sen kom jag att tänka på kalvar och kycklingar, helt ensamma i fabriker. Så jag beställde en fralla utan mjölk och ägg i med grönsaker på. Jag fick en med skinka.

3. Jag känner mig bara så otroligt ledsen på världen. Så otroligt jävla jätteledsen. Därför är det officiellt HELT OKEJ att strunta i att plugga, rafsa fram chokladen ur kylen (håller på att äta bort animalierna vi har hemma) och bädda ner mig och se femtontusen avsnitt av Project Runway.

Uguuu~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar