lördag 17 juli 2010

sommarkvällar.

I think it's a 3281
I think it's a 3290
Jag är ett stort fan av nästan trettio grader och konstant sol-vädret vi haft de senaste veckorna. Ändå kommer jag väldigt bra överens med de vädergudar som påstår att det blir mulet och regn ikväll. I've had my fair share of great summer nights. (Går det uttrycket att översättas till svenska?) Det betyder hur som helst inte att jag har fått nog av dem, tvärtom! Jag älskar känslan att slippa klä på mig speciellt fastän solen går ner och det är väldens lyx att inte vara småstel av köld större delen av tiden. Nu har jag dock fått tillräckligt många fina sommarnätter för att kunna acceptera en dålig där jag kan sitta inne på kammaren och fila lite på den senaste texten, redigera bilder och kolla på skräp-TV utan att ha dåligt samvete över att missa något. För om det är något jag är rädd för så är det just det, att inte nog njuta av sommaren. I förrgår var den 15e juli. Alltså har över halva sommaren, rent officiellt, gått. Jag vill verkligen att det aldrig ska bli vinter igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar